DO KOĽKÝCH DNÍ MI BUDE DORUČENÁ ZÁSIELKA?

Do 1-3 pracovných dní od prijatia platby za objednávku na náš účet, (v prípade ak sa nejedná o produkt. ktorý je potrebné vyrobiť na mieru.) Pri produktoch na počkanie je doba výroby predom dohodnutá so zákazníkom (cez e-mailovú komunikáciu)

  • AKÉ SÚ MOŽNOSTI DORUČENIA OBJEDNÁVKY?
    • Slovenská poštaI. trieda, doporučený list alebo balík doručený do 1 – 2 pracovných dní
    • Expres Kuriér doručenie na nasledujúci pracovný deň (v prípade ak je objednávka schválená, uhradená do 13:00 a pripravená na výdaj ihneď)
    • Packeta Slovensko (na vopred zvolenom výdajnom mieste alebo Z -boxe) doručenie do 1-3 dní, v prípade ak je objednávka schválená, uhradená a pripravená na výdaj
  • AKO FUNGUJE PACKETA?

V košíku zvoľte spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Na výber máte doručenie na výdajné miesto Packety alebo do samoobslužného boxu, tzv. Z-BOXu.

  • Pri doručení na výdajné miesto alebo do Z-BOXu nájdite vo vyhľadávači to, ktoré sa nachádza vo vašej blízkosti. K dispozícii máte tisíce kamenných výdajných miest po celom Slovensku aj samoobslužné výdajné miesta Z-BOXy.
  • Akonáhle bude objednávka na zvolenom výdajnom mieste alebo v Z-BOXe pripravená, Packeta vám pošle informačný e-mail a SMS. Pri doručení na výdajné miesto Packety tiež obdržíte heslo pre vyzdvihnutie zásielky.
  • Na výdajnom mieste bude následne stačiť iba nahlásiť heslo. Pre zásielku tak môžete poslať kohokoľvek, pretože mu stačí len vedieť toto heslo.
  • Pri doručení do Z-BOXu vám pre vyzdvihnutie zásielky stačí len mobilná aplikácia Packety, ktorá sa so Z-BOXom sama automaticky spáruje a otvorí schránku s vašou zásielkou.
  • To, kde sa vaša objednávka práve nachádza, zistíte jednoducho v sekcii Sledovanie zásielky na webovej stránke Packety alebo v mobilnej aplikácii.
  • Na vyzdvihnutie zásielky máte spravidla 7 dní.
  • Odporúčame stiahnuť si mobilnú aplikáciu Packeta, vďaka ktorej môžete sledovať každý pohyb zásielky, predĺžiť si jej úložnú dobu až na 21 dní.
  • MOŽNOSTI ÚHRADY VAŠEJ OBJEDNÁVKY:
    • Platba kartou – okamžitá úhrada vašej objednávky do pár sekúnd. Prijíma kreditne a debetné karty Visa, Mastercard. Postupovať podľa pokynov pri úhrade objednávky.
    • Platba bankovým prevodom – K úhrade cez Internet Banking potrebujete vyplniť správne číslo účtu, správny variabilný symbol (ktorý je zároveň aj číslom vašej objednávky), a odoslať presnú sumu na úhradu – suma, ktorá sa vám zobrazí ako „CENA SPOLU“ v pokladni. Do kolónky prijímateľa prosím uvádzať iba názov e-shopu.
    • Dobierka (len cez dopravcu Slovenská pošta) – Platbu za objednávku vykonáte až pri preberaní tovaru na vašej pošte. Cena zásielky pozostáva z nákladov na tovar, balenie a dopravu. Presná suma na úhradu je aj pri vytváraní objednávky. Platiť môžete bezhotovostne alebo kartou, na pošte v sídle doručovacej adresy.
    • Neuhradená objednávka sa po 5 dní automaticky stornuje. Nie je možné si takouto formou rezervovať tovar.
* ČO ROBIŤ V PRÍPADE AK NEPREŠLA PLATBA KARTOU

V prípade nedostatku prostriedkov na karte, nezatvárajte stránku a skúste zmeniť spôsob platby priamo v Pokladni na Priama platba bankovým prevodom.
V prípade výpadku siete, skúste zmeniť spôsob platby a prepnúť sa opätovne na platobnú bránu, prípadne si skontrolujte aj e-mail s predmetom: Objednávka bola neúspešná. kde nájdete aj odkaz na platbu, ktorú môžete uhradiť ešte raz.
Väčšina bánk (možno aj tá vaša) má pri platbe kartou dvojfaktorovú autentifikáciu prostredníctvom SMS kódu alebo schválenia platby v mobilnej aplikácii, ktorú musite manuálne potvrdiť.
V prípade nejasností nám pokojne napíšte na obchod@juditatelier.sk a poradíme vám.

  • AKO UPLATNIŤ ZĽAVOVÝ KUPÓN?
    • Zľavový kupón má uvedenú informáciu o hodnote zľavyplatnosť a určenie uplatnenia zľavy. Zľavový kupón sa nahadzuje v Košíku, pri nákupe alebo je možné ho zadať aj v Pokladni pod ikonkou Použiť kupón. Po zadaní vám automaticky odpočíta príslušnú zľavnenú cenu z celkového nákupu.
    • Naše zľavové kupóny môžete zdarma získať na našich sociálnych sieťach, pri odbere NEWSLETTERA alebo ako darček pri nákupe nad určitú hodnotu nákupu. Každý kupón má svoju určitú platnosť do určitého termínu. Odporúčame využiť získaný kupón čo najskôr.
  • AKO POSTUPOVAŤ AK MI NEBOLA DORUČENÁ V ZÁSIELKE VYTLAČENÁ FAKTURA ?
    • Všetky faktúry zasielame elektronicky na Váš e-mail, ktorý zadáte pri objednávke. V prípade potreby si faktúru môžete stiahnuť z e-mailu a vytlačiť. Ak vám faktúra nedorazila, skontrolujte si spam & reklamy, kam môže zvyčajne e-mail zapadnúť. Ak ste zadali nesprávny e-mail pri objednávke, prosím napíšte nám na obchod@juditatelier.sk a faktúru vám prepošleme.
  • AKO SPRÁVNE ZVOLIŤ VEĽKOSŤ / AKO SA SPRÁVNE ODMERAŤ
    • Dôležitá vec pri výbere veľkosti je správne poznať svoje miery. Najpresnejšie miery získate meraním krajčírským metrom bez oblečenia, prípadne na tenkom oblečení.
  • Ako si odmerať hrudník: Krajčírsky meter priložíme na najširšiu časť hrude – teda cez prsia, vo vzpriamenm postoji, bez vypínania sa.
  • Ako si odmerať pás: Krajčírský meter priložíme v najužšej časti trupu, nad pupkom a tesne pod hrudným košom, pri nádychu, pri prirodzenom postoji, bez zťahovania brucha alebo jeho nafukovaní.
  • Ako si odmerať boky: Krajčírskym meter priložíme na najširšiu časť bedier, teda pod pupkom, chodidlá a nohy čo najbližšie k sebe, pri prirodzenom postoji tela.
  • ČO ROBIŤ AK MI NESADLA VEĽKOSŤ / AK CHCEM VRÁTIŤ TOVAR

V prípade ak nesadla veľkosť oblečenia, je možné tovar vymeniť za inú veľkosť alebo aj za iný tovar v danej sume do 14 dní od zakúpenia tovaru. Kontaktujte nás preto ihneď na obchod@juditatelier.sk kde vám radi odpovieme, poradíme a usmerníme. V prípade výmeny tovar nesmie byť praný, nosený, poškodený ani používaný, a odporúčame tovar odoslať na adresu podľa pokynov v Reklamačnom formulári.

V prípade vrátenia tovaru postupujeme podľa Reklamačného poriadku a Obchodných podmienok

Radšej nám predom napíšte na obchod@juditatelier.sk . TOVAR NEPOSIELAJTE NA DOBIERKU, ZÁSIELKU NEPREVEZMEME. ODPORÚČAME TOVAR ZASIELAŤ DOPORUČENE A SO SLEDOVACÍM ČÍSLOM

  • AKO POSTUPOVAŤ PRI OBJEDNÁVKE:
    • Dostupné produkty skladom sú rozdelené príslušne podľa kategórií. Rozdelené pod kategóriou OBLEČENIE – pre mužov, ženy, deti. Tašky, batohy, hrnčeky, diáre a iné nájdete pod kategóriou Bývanie&Dizajn.
    • Kliknutím na produkt sa Vám zobrazí fotografia a pod ňou je galéria fotografií produktov, zvyčajne aj obrázok veľkostnej tabuľky produktu. Napravo od obrázka je popis produktu, nižšie pod fotkou nájdete detailnejší rozpis produktu (Materiál, Veľkosti, Farba, Údržba produktu).
    • Pri výbere veľkosti si pozorne prečítajte rozmery. Ak ste si vybrali, zvoľte počet kusov a kliknite na tlačidlo „PRIDAŤ DO KOŠÍKA“. V hornej časti stránky sa vám zobrazí zelená lišta s názvom: „Produkt bol pridaný do košíka.“ – Zobraz košík. Po kliknutí sa zobrazí váš košík. Ak chcete v nákupe pokračovať, stačí sa prekliknúť naspäť do obchodu. Obsah vášho košíka viete kontrolovať a meniť. Ikonku košíka nájdete vpravo v hornej časti hlavnej lišty.
    • Po kliknutí na košík uvidíte Sumár košíka, v ktorom viete objednávku editovať, Použiť kupón a vybrať Spôsob dopravy. Po kliknutí na tlačidlo SKONTROLOVAŤ A OBJEDNAŤ sa dostanete do objednávkového formulára. Vyplňte vaše kontaktné údaje správne. V prípade ak požadujete odoslať na inú doručovaciu adresu, zakliknite tlačidlo Odoslať na inú adresu.
    • Váš tovar zašleme na zadanú poštovú adresu a potvrdenie o objednávke na váš zadaný e-mail. Telefonický kontakt je podmienkou pre správne doručenie vášho balíka, preto prosíme vás o korektné a pravdivé zadanie kontaktných údajov.
    • V prípade objednávky na mieru/ želanie, prosím uveďte svoje požiadavky do kolónky Poznámky vpravo hore. Vyberte spôsob platby a postupujte podľa pokynov. Odkliknutím súhlasu s obchodnými podmienkami, spracovaním osobných údajov a tlačidla OBJEDNAŤ S POVINNOSŤOU PLATBY je vaša objednávka vytvorená. Do Vašej e-mailovej schránky vám doručíme potvrdzovací e-mail objednávke a po prijatí platby na náš účet, vám objednávku odošleme.

error: